Despre noi

Sediu Duraziv

DURAZIV: Idei noi, proiecte durabile

Cu o experiență de 11 ani pe piața materialelor de construcții, DURAZIV este astăzi o companie de succes ce confirmă viziunea fondatorului său – omul de afaceri Daniel Guzu. Pornită sub denumirea Bau Profil şi axată pe producţiede profile metalice și accesorii pentru gips carton, afacerea s-a extins firesc în domeniul adezivilor şi mortarelor pentru construcţii, a vopselor şi tencuielilor decorative, oferind astfel sisteme complete de finisaj. Cu o cifră de afaceri de circa 73,5 milioane RON în 2013 şi peste 170 de angajaţi, DURAZIV este un partener stabil, cu credibilitate în rândul profesioniştilor şi cu un portofoliu impresionant de proiecte reuşite.

Valori

Inovaţia este una din valorile pe care compania DURAZIV o apreciază, o cultivă şi o transpune cu consecvenţă în proiectele sale de cercetare-dezvoltare produse, de comunicare etc.

Grija pentru mediu este, de asemenea, o valoare pe care echipa DURAZIV se preocupă constant să o transpună în fapte, confirmarea venind, printre altele, şi prin acreditarea gamei de produse Duraziv Fără Miros cu Eticheta Eco Label.

Nu în ultimul rând, compania este preocupată de menţinerea unui nivel ridicat de satisfacţie a clienţilor, pornind de la cunoaşterea nevoilor reale, atât din perspectiva beneficiarilor lucrării, cât şi a constructorilor, meseriaşilor, a celor care aplică efectiv produsele. „Clienţii mulţumiţi şi proiectele durabile sunt cea mai bună recomandare pentru compania DURAZIV”, spune dl. Daniel Guzu.

Obiective

DURAZIV şi-a asumat încă de la înfiinţare cîteva obiective strategice, cum ar fi crearea unor soluţii complete şi durabile de finisaj pentru spaţii noi sau renovări, atât din punct de vedere tehnic, cât şi financiar, logistic etc., consilierea specializată şi asistenţa post-vânzare – tratate onest, prompt şi perfect adaptate nevoilor clientului.

Timeline Duraziv:

2003 – BAU PROFIL se lansează pe piaţă ca producător de profile metalice și accesorii pentru gipscarton.

2007 – Începe construcţia fabricii de adezivi pe platforma din Popeşti-Leordeni.

2008 – Compania trece printr-un amplu proces de rebranding, de la BAU PROFIL la DURAZIV, odată cu crearea primelor ambalaje pentru portofoliul de adezivi DURAZIV.

2008-2009 - În urma unei investiţii de peste 8,5 milioane de euro, DURAZIV porneşte producţia de mortare pentru construcţii, având o capacitate de producţie de 200.000 de tone pe an.

2010 – DURAZIV inaugurează divizia de vopsele şi tencuieli decorative, pentru a oferi soluţii complete pentru construcţii şi finisaje.

2010 – Compania lansează gamele de adezivi şi vopsele cu Kauciuc®, un ingredient inovator care îmbunătaţeşte cele mai importante caracteristici ale acestora – aderenţa la suport şi lucrabilitatea, în cazul adezivilor, şi flexibilitatea şi impermeabilitate peliculei, în cazul vopselelor şi tencuielilor decorative.

2011 – Este înfiinţată echipa de vânzări dedicată proiectelor B2B, DURAZIV devenind astfel un furnizor competent de sisteme complete şi soluţii tehnice dedicate pentru specialiştii din construcţii.

2011 – DURAZIV este prima companie din România care primeşte dreptul de a utiliza Eticheta Ecologică pentru un produs industrial – este lansată gama DURAZIV Fără Miros Eco Label care cuprinde vopsea lavabilă pentru interior, email acrilic universal şi lac acrilic pentru lemn, într-o gamă variată de culori.

2012 – Este extinsă capacitatea de producţie prin implementarea unei linii pentru vopsele şi tencuieli, investiţiile cumulând peste 2,5 milioane de euro.

2012 – Este lansat sistemul de nuanţare computerizată DURAZIV COLOR, cu pigmenţi pulbere certificaţi de Laboratoarele BASF Germania, unic în România. Cu această ocazie este creată şi prima cartelă de culori - 400.

2012 – DURAZIV este recunoscut ca unul din principalii furnizori în Bucureşti pentru proiectele de termoreabilitare.

2013 – Compania decide completarea sistemului de nuanţare pe bază de pigmenţi solizi cu maşini de colorat pe bază de pigmenţi lichizi, în urma unei investiţii de 500.000 euro.

2013 – Este demarat un parteneriat strategic cu Republica Moldova, pentru distribuţia produselor DURAZIV şi implementarea sistemului de colorare computerizată DURAZIV ColorPRO.

2013 – Este dezvoltat portofoliul de tencuieli decorative şi cel de mortare cu aplicare mecanizată, consolidând astfel prezenţa brandului DURAZIV în proiecte de anvergură.

2014 – Compania lansează sistemul profesional de nuanţare computerizată DURAZIV ColorPRO şi noua cartelă de culori (peste 500 de nuanţe şi mii de combinaţii posibile). Astfel, numărul maşinilor de colorat DURAZIV şi al centrelor de colorare depăşeşte 120 la nivel naţional.

2014 – Pigmenţii pulbere instant, superconcentraţi , pentru nuanţare manuală, unici în România, sunt relansaţi sub brandul ESSENZA. Cele 14 amestecuri pot fi o alternativă de colorare accesibilă, rapidă şi sigură, atât pentru vopselele lavabile, cât şi pentru tencuielile decorative.